Інформація про порядок функціонування телефону «гарячої лінії» та електронної поштової адреси в Кагарлицькій міжрайонній прокуратурі Київської області

Законом України “Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції від 02.07.2015 за № 577-VIII  внесено зміни та  доповнення до ст. 5 Закону України «Про звернення громадян».

Закон розширив шляхи надходження звернень до відповідних органів, уповноважених їх розглядати, за допомогою засобів телефонного та електронного зв’язку.

Запроваджено можливість подання громадянами усних звернень за допомогою засобів телефонного зв’язку, тобто через телефони «гарячі лінії», та надіслання звернень з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронні звернення).

Приймання звернень в органах прокуратури України у робочий час щодня з 09 години 00 хвилин до 18 години 00 хвилин, крім вихідних.

Електронні звернення до Кагарлицької міжрайонної прокуратури Київської області надсилати на електронну пошту:Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

Усні звернення приймаються за телефоном «гарячої лінії» - (045-73) 5-13-43.

Інформаційно – довідкові матеріали:

1. Вимоги до електронного звернення.

___________________________
(назва органу прокуратури України)

Прізвище, ім’я, по батькові заявника: _______________________________________________

Місце проживання заявника: ______________________________________________________

Суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги ______________________________________________________________________________

Про результати розгляду звернення повідомити (зазначити поштову адресу або інші засоби зв’язку) ______________________________________________________________________________

Додаткова інформація