Довідка про підсумки роботи із зверненнями громадян у Кагарлицькій райдержадміністрації за І півріччя 2020 року

Кагарлицькою районною державною адміністрацією постійно проводиться значна робота щодо забезпечення вимог, передбачених Законом України „Про звернення громадян”, Указом Президента України від 07.02.08 №109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, розпоряджень та доручень голів облдержадміністрації та райдержадміністрації.

Керівництвом районної державної адміністрації протягом 1 півріччя 2020 року, згідно з затвердженими графіками, проводилися особисті та виїзні прийоми громадян, «гарячі» телефонні лінії керівництва райдержадміністрації, забезпечено запуск та постійне функціонування спеціально визначеної адреси електронної пошти районної державної адміністрації для відправлення електронних звернень громадян в електронній формі (протягом І півріччя 2020 року прийнято 6 таких електронних звернень (за І півр.2019 року-2).

За 6 місяців 2020 року на адресу райдержадміністрації надійшло 137(І півріччя 2019 р.-194) письмових звернень громадян, що на 57 звернень менше попереднього звітного періоду.

Основними питаннями, з якими звертаються до посадовців райдержадміністрації вже багато років поспіль залишається:

- соціальний захист населення (надання матеріальної допомоги на лікування, субсидії, пільги), питання аграрної політики і земельних відносин, житлово-комунального господарства та інші. Найбільш активні жителі м.Кагарлик,сіл В.Пріцьки,Мирівка,Кадомка.

На виконання вимог статті 22 Закону України „Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 та згідно із затвердженими графіками керівництвом райдержадміністрації проводились особисті та виїзні прийоми громадян за місцем їх роботи та проживання.

На першому поверсі адмінбудівлі знаходиться громадська приймальня (кабінет 108). Щовівторка з 09-00 до 12-00 голова районної державної адміністрації проводить прийом громадян. Всього за звітний період керівництвом райдержадміністрації у громадській приймальні прийнято 24 громадян (що на 28 менше минулого року).

Відповідно до затверджених графіків керівництвом райдержадміністрації проведено 12 особистих прийоми під час яких звернулися 22 жителя   району, а також 10 виїзних прийомів (прийнято 25 громадян).Спостерігаємо значне зменшення надходження звернень, що спричинено карантином, який діє в країні ще з березня 2020 року.

Забезпечено проведення засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при Кагарлицькій райдержадміністрації. За перше півріччя 2020 року проведено 6 таких засідань. Розглянуті скарги жителів району з питань добросусідських відносин, земельні питання.

Упродовж першого півріччя 2020 року згідно із затвердженим головою райдержадміністрації графіком відбулося особисте звітування перед головою райдержадміністрації 6 сільських голів, 6 керівників структурних підрозділів райдержадміністрації.

З метою надання громадянам роз’яснень в оперативному режимі з важливих питань життєдіяльності забезпечено проведення гарячої телефонної лінії на яку за поточний період звернулося 3 громадян (за І півріччя 2019 року -14). Питання,які піднімалися - ремонт дорожного покриття вул.Лесі Українки с.Шубівка, скарга на лікаря ЦРЛ та здійснення плати за рентген для хворих.

Звернення громадян систематично аналізуються. Інформація про найважливіші суспільні проблеми доповідається керівництву райдержадміністрації та аналізується на апаратних нарадах у голови райдержадміністрації.

Повторних звернень в першому півріччі не було (І півр2019р-1)

Колективних звернень – не надходило ( І півр2019 р -2).

Аналіз статистичних даних за соціальним станом заявників свідчить, що найбільше звернень надійшло від пенсіонерів, інвалідів, учасників бойових дій, членів багатодітних сімей, одиноких матерів та ліквідаторів наслідків аварії на Чорнобильській АЕС.

Під особистим контролем керівництва райдержадміністрації знаходяться звернення Героїв України та жінок, яким присвоєно почесне звання України „Мати-героїня”.

Проведено 6 прямих телефонних зв'язків головою райдержадміністрації. Звернулося 21 громадянин, за результатами розгляду видано ряд доручень (в основному жителі району піднімають питання ремонту радіо, нарахування субсидій, плата за спожитий газ та електроенергію та інші).

Через Урядову гарячу лінію надійшло від жителів району 101 звернення (І півріччя 2019р-112 звернень):надання субсидій, проведення роз’яснень з приводу соціальних виплат та інші.

Також були і подяки за оперативне вирішення питань.

Велика увага приділяється життєвим проблемам соціально незахищеним категоріям населення, ветеранам війни і праці, інвалідам, громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітним сім’ям, одиноким матерям, учасникам АТО. За звітний період 100 громадянам надано матеріальну допомогу на суму 87 тис.200грн     (за І півріччя 2019 року-116 громадянам надано матеріальну допомогу на загальну суму 79 тис 200грн.).

Зареєстровано заяв від громадян на отримання посвідчень багатодітної родини за звітний період -28 (І півріччя 2019 р -63).

Надійшло на адресу Кагарлицької райдержадміністрації запитів на отримання публічної інформації -1 (за І півріччя минулого року-9).

На всі запити надані вичерпні роз’яснення.

Відповідно до плану роботи райдержадміністрації відділом документального забезпечення та роботи із зверненнями громадян громадян апарату райдержадміністрації проводяться перевірки стану виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 в структурних підрозділах райдержадміністрації, у виконкомах місцевих рад району. Протягом І півріччя поточного року відбулося 6 перевірок. Проведено 6 днів контролю щодо перевірки стану виконання доручень райдержадміністрації. Під час проведення перевірок та днів контролю надається методико-консультативна допомога керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації, головам і секретарям виконкомів органів місцевого самоврядування допомога щодо організації та проведення роботи із зверненнями громадян, оформлення відповідної документації. По всіх проведених перевірках складені відповідні довідки.

У газеті „Вісник Кагарличчини” та на офіційному веб-сайті райдержадміністрації оприлюднюються узагальнені відомості про організацію роботи зі зверненнями громадян та вирішення порушених у них питань, що спрямовано на поліпшення інформованості населення про стан роботи органів виконавчої влади та місцевого самоврядування щодо розгляду звернень громадян.

З метою підвищення рівня виконавської дисципліни, персональної відповідальності посадових осіб за належну роботу із зверненнями громадян питання про стан виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” 2 рази на рік розглядається на колегії райдержадміністрації, щотижня - на апаратній нараді при голові райдержадміністрації.

Робота зі зверненнями громадян в Кагарлицькій райдержадміністрації є одним із пріоритетних напрямів, тому постійно вживаються заходи, спрямовані на застосування нових підходів до її організації.

Провідний спеціаліст
відділу документального забезпечення
та роботи із зверненнями громадян                                       І.Василюк

Додаткова інформація